Monday, September 28, 2009

~KemBaLi ke KamPUs~

Dengan nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Alhamdulillah...segala puji bagiMu ya Rabb.. yang memberi segala nikmat kepada hamba, terutama nikmat iman dan islam yakni nikmat terbesar buat yg bergelar hambaMU. Selawat dan salam buat yg dirindui yakni kekasih Allah Rasulullah SAW, para sahabat, ahli keluarga dan para tabi'in..

Lebih kurang pukul 3.30 ptg smlm ana da selamat sampai ke kampus tercinta. Hmmm, penat sangat rasanya perjalanan kali ini. Mungkin kerana hati berasa berat sebenarnya mahu meninggalkan kampung halaman. Tapi, apakan daya. Kampus sudah melambai-lambai menjemput pulang. hee

Untuk sem ni ada berbaki dua lagi assignment yang belum dihantar. Hmm, tak sabar nak settle semua assignmnet, pastu nak tumpu pada final exam pulak.

Ni sem akhir tuk ana... sem ketiga.. ya Allah, cepat je masa berlalu. Tahun depan insyaAllah da start tahun pertama ijazah. Ya Rabb, permudahkan lah segala urusan ku.

Ok la. Sampai di sini dulu entri ana tuk kali ini. Sebenarnya entri ni hanya tuk memberitahu bahawa ana sudah kembali ke kampus dan berita gembira di sini ialah secara tak langsung blog ni akan kembali di update (^_^). Harapan ana supaya kalian akan dapat manfaat walau hanya sedikit tika menziarahi blog ini.

Ana mohon iringin doa kalian, moga dipermudahkan segala urusan ana...Doakan agar diberi kesempatan. ruang, masa dan ketika dan dipermudahkan untuk ana mengupdate blog ni dari semasa ke semasa. Amin ya Rabbal Alamin.

Sekian dulu. Ana nak memenuhi panggilan dan lambaian bantal ana..hee Ilal liqa'. Wassalam.

No comments:

Post a Comment

~WaRkaH Buat Kalian~