Wednesday, November 18, 2009

~ MoGa Cepat SemBUh~

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Alhamdulillah, segala puji bagiMU ya Rabb..Tuhan pemilik sekalian alam. Selawat dan salam buat Rasul junjugan yang mulia, ahli keluarga, para sahabat dan para tabi'-tabi'in...

Hmmm... sudah dua hari ku biarkan laman ini kosong tanpa perkongsian. Sebenarnya setibanya di rumah pada hari isnin yang lepas, aku ingin sekali mengupdate blog ini. Namun, kesibukan yang melanda diri ini tidak membenarkan.

Ya Allah, buat pengetahuan kalian...adikku yang bongsu jatuh sakit. Batuknya sangat kuat. Sedih ku melihat dirinya yang susah tuk membuang kahaknya. Bayangkanlah, sedangkan orang dewasa pun terkadang susah tuk membuang kahak, inikan pula bayi yang baru berusia 3bulan.

Menurut abah, hari Sabtu yang lepas abah telah menghantar adikku itu ke hospital namun doktor kata tak ada apa2. Tapi, malam ahad lepas mak kata dia susah tuk bernafas dan kakinya biru tika itu. Lalu pada hari Isnin yang lepas abah menghantarnya semula ke hospital dan pihak hospital telah wat xtray tuk adik. Dan adik disahkan ada jangkitan kuman pada paru-parunya...Namun, mujurlah dia tidak ditahan di wad.

Hmmm, dalam entri kali ini ku hanya ingin berkongsi kesedihan ini bersama kalian. Dan ku mohon iringan doa kalian moga adikku Filzatul Hannan cepat sembuh..

Permata: Ya Allah kau berilah kesembuhan dan kesihatan kepada adikku, sesungguhnya dia masih terlalu kecil ya Allah...Amin ya Rabbal Alamin..

No comments:

Post a Comment

~WaRkaH Buat Kalian~