Saturday, August 1, 2009

~Tutup SeminGGu~

Dengan nama Allah yg Maha Pemurah lg Maha Penyayang...

Alhamdulillah...marilah kita bersama-sama panjatkan rasa syukur kepada Allah SWT, kerana dengan limpah dan kurnianya kita masih diberikan nikmat iman dan islam, masih dipinjamkan nyawa untuk terus mujahadah dalam kehidupan seharian sebagai hambaNYa...

Hari khamis yang lepas, kami semua warga IPGM Kampus Tuanku Bainun telah mendapat arahan supaya mengosongkan kampus. Ya...kampus kami ditutup selama sseminggu dan insyaAllah akan dibuka kembali pada Khamis depan bersamaan 6/8/09.

Berita itu sungguh mmengejutkan.. dengar kata ada yang dah positif H1N1 tapi tidak dapat dipastikan berapakah bilangannya. Ya Allah.. Kau jauhi lah kami dari segala Mudharat..amin..

Untuk entri kali ini, ana hanya ingin berkongsi keadaan di kampus ana sahaja. Hmmm, Kemungkinan besar ana tidak akan mengupdate blog ini selama seminggu kerana di rumah tiada internet dan ana tidak boleh keluar ke cyber cafe untuk mengupdate blog ini. Bukan apa, mak ana sekarang ni hanya tunggu masa je tuk melahirkan adik ana... Kalau ari rabu 5/6/09 ni mak ana masih belum melahirkan, mak ana akan dimasukkan ke dalam wad. Masa tu pulak ana da balik kampus. Ana doa dan berharap sanagat mak ana melahirkan sebelum tu, atleast dapatlah ana menatap wajah adik baru ana tu sekejap.hee

Ok lah. Samapai sini dulu untuk entri kali ini. Jangan rindu2 pulak..hee... Seminggu je..lepas tu insyaAllah ana akan kembali mengupdate blog kesayangan ana ni..Akhir kalam, Ana mohon iringan doa dari kalian moga mak ana selamat melahirkan...Amin Ya Rabbal Alamin..

Wassalam...

1 comment:

~WaRkaH Buat Kalian~