Thursday, May 20, 2010

~ Tak SaNGka Ya..? ~


Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Penyayang...

Assalamualaikum semua? Semua sihat tak hari ni? Alhamdulillah, ku doakan kalian sihat sejahtera dan sentiasa berada di bawah lindungan rahmat dan belas kasihNya hendaknya. Amin ya Rabb..

Tak sangka cepat sungguh masa berlalu...Tak sangka rupanya dah setahun usia laman kesayanganku ini. Selamat ulang tahun blog ku sayang..hee

Dulu ada niat nak ubah backgroud or templat tuk blog ni, tapi buat masa ni memandangkan dalam mood exam, dah tak ada hati pulak nak tukar template. Biarlah kekal dengan merah menyala tanda semangat dalam diri tidak pernah pudar~

“Ya Allah sibukkanlah aku dengan (mengingat)-Mu, hingga melupakan selain-Mu. Sibukkanlah aku dengan (mengingat)-Mu, wahai Tuhanku. Wahai zat Yang Maha Esa, wahai zat Yang menjadi tempat bergantung. Bawalah aku dari alam kasar (dunia) ini. Sibukkanlah aku agar tidak mengingat seluruh hal selain-Mu. Sibukkanlah aku dengan (mengingat)-Mu, bawalah aku di hadirat-Mu. Berilah aku ketenangan yang sempurna dari-Mu. Liputilah aku dengan pakaian kecintaan-Mu. Berikanlah kepadaku rezeki mati syahid dijalan-Mu. Karunikanlah kepadaku kecintaan yang tulus kepada-Mu, keridhaan pada (ketentuan)-Mu dan Ya Allah, teguhkanlah diriku, sebagaimana keteguhan yang dimiliki oleh para ahli tauhid ya Allah!” Amin ya Rabb...

No comments:

Post a Comment

~WaRkaH Buat Kalian~