Tuesday, December 15, 2009

~ SemoGa SemuAnya diPerMudaHkaN~


Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Alhamdulillah, setelah membiarkan laman ini agak lama, diri ini terasa terpanggil untuk kembali menghiasi laman ini dengan coretan-coretan (eh, mana ada mencoret la..taip ade le..hee).

Pertamanya, ku ingin memohon maaf kepada kalian kerana telah lama tidak berkongsi apa-apa bersama kalian. Hmmm, berada dirumah sebenarnya lebih sibuk dengan apa yang ku jangka sebelum ini.

Cuti semester ni, ingatkan bolehlah berfoya-foya...pergi jalan-jalan ke, melencong ke (eh melancong ke melencong..hee), bekerja ke...ish3 tapi apakan daya apa yang mampu hanya terperap di rumah bersama tugas-tugas khas yang telah tersedia buatku...hee da nasib badan...(bak kate P.Ramlee la katakan..)

Sebenarnya, esok adalah hari penting buatku... Apa yang penting? Ade ler...Shhh..rahsia..hee. Sebenarnya esok aku ada test jalan raya la...takut pun ada, gementar, berdebar-debar gitu...hee Ops, terbagi tahu la pulak...huhu Sapa2 yang da tau tu tolong la doakan ye? Moga dipermudahkan dan ditenagkan hati masa test nanti...

Sampai terbawak-bawak dalam mimpi pun ada...kelakar kan? Hmmm, usaha da, doa pun da, sekarang hanya tinggal tawakkal padaNYa...

Firman Allah yang bermaksud: “… dan barang siapa yang bertawakkal kepada Allah, niscaya Allah akan mencukupkan (keperluan)nya” (QS. At tholaq, 3).

Permata: Berdebar-berdebar semacam ajer la...

No comments:

Post a Comment

~WaRkaH Buat Kalian~