Wednesday, October 21, 2009

~ HistEria~

Dengan nama Allah yang Maha Pemuarah lagi Maha Penyayang..

Alhamdulillah...Masih bernafas di muka bumiNYa yg fana ini.. Selawat dan salam buat kekasih Allah tercinta Nabiyyuna Muhammad SAW, para sahabat, ahli keluarga dan para tabi'-tabi'in semuanya.

Alhamdulillah, segala puji dan syukur padaNYa kerana dengan rahmat dan belas ihsanNYa kita masih dapat bersua kembali. Dan aku masih diberi peluang meneruskan perjuangan ini...Setelah balik bercuti, ku bercadang untuk terus update blog kerana tak tertahan rindu dihati ingin berkongsi bersama kalian...Bukan ku sengaja membiarkan blog ini tidak diupdate beberapa hari, namun apakan dayaku, Aku hanya merancang, Allah juga perancang tapi Allah lah sebaik-baik perancang. seperti yg pernah kunyatalan sebelum ini...

HISTERIA...hmm, pada entri kali ini, aku nak kongsi sikit tentang histeria ni..

Allahu akbar! Semalam hingga ke pagi ni, kami dok berhadapan dengan seorang teman yang histeria. Ya Allah..sungguh ku kasihan terhadapnya... Agak teruk keadaannya. Semalam pun, kami tidur 4.30 pagi "melawan" makhluk itu.

Subhanallah...itulah ujian dariNYa.. Sesungguhnya ujian Allah tu ada dalam pelbagai rupa dan keaadaan. Inilah salah satunya.

Histeria...bukan perkara asing rasanya..lagi2 la bagi mereka yg pernah tinggal di asrama. Aku sendiri sudah banyak kali melihat peristiwa yg melibatkan perkara ini. Aku tahu, ramai yang ada pengalaman ini bukan? dan mungkin juga pernah mengalaminya...

Hmm, niat dihati nak citer sikit apa da jadi semalam, tapi rasa berat je hati ni. Takpelah, mungkin lain kali kot bila da sedia nak ulas sikit hal ni.

Bagaimana dengan kalian?
Pernah mengalami sendiri?
Pernah melihat bagaimana orang histeria?
Pernah mengubat mereka yg histeria?

P/s: Jangan biarkan dirimu diselubungi misteri...

No comments:

Post a Comment

~WaRkaH Buat Kalian~